top of page
Zoom Webinars
Manuál pro účastníky
1. Požadavky na zařízení a připojení k internetu
počítač / notebook (PC nebo Mac)
nebo
smartphone / tablet (Android nebo iOS)
detailní systémové požadavky viz Zoom system requirements
drátové / bezdrátové připojení k internetu (Wifi nebo mobilní připojení minimálně 3G)
u mobilního připojení se pohybuje spotřeba dat cca mezi
0.5 - 2.5 GB / hod
2. Odkazy k připojení
Harmonogram (pdf) s přístupovými odkazy k jednotlivým termínům obdržíte na Váš email po schválení Zoom registrace. Odkaz na daný termín najdete vždy ve sloupci ČAS + LINK.
Před blížícím se termínem Vám přijde na email připomenutí.
Pokud jste harmonogram s přístupovými odkazy neobdrželi, případně Vám nechodí připomenutí, zkontrolujte si spam a hromadnou poštu. V případě potřeby nás můžete kontaktovat na email prezentace@poznejpovolani.cz.
3. Instalace aplikace a přihlášení
Po kliknutí na přístupový odkaz je třeba si stáhnout a instalovat aplikaci Zoom Desktop Client (pokud ji ještě nemáte).
Pokud se připojujete k webináři poprvé, je vhodné to udělat s dostatečným časovým předstihem. Instalovat aplikaci si můžete rovněž dopředu ze stránky Zoom Download Center.
Po kliknutí na přístupový odkaz si stáhněte a nainstalujte aplikaci Zoom Client.
Pokud máte aplikaci již instalovanou, stačí po kliknutí na přístupový odkaz povolit její otevření a přihlásit se ke svému Zoom účtu. Následně budete připojeni k webináři.
4. Kdy se můžu k webináři připojit?
Připojení přes daný odkaz je možné až v čase daném harmonogramem webináře. Pokud webinář ještě nebyl spuštěn, zobrazí se následující okno a musíte vyčkat na jeho spuštění organizátorem.
5. Písemné dotazy - Q&A (Questions and Answers - otázky a odpovědi)
Pro účely otázek a odpovědí v průběhu webináře je určena sekce Q&A, kam můžete kdykoliv v průběhu prezentace psát své dotazy. Neváhejte se zeptat na cokoliv.
V sekci Q&A můžete rovněž komentovat dotazy ostatních, nebo jim dávat "lajky" (upvote), abyste dali prezentujícímu najevo zvýšený zájem o zodpovězení daného dotazu.
6. Hlasové dotazy
Kdykoliv v průběhu prezentace se můžete rovněž "přihlásit o slovo" a poté, co Vás prezentující vyvolá (tedy nabídne zapnutí zvuku), můžete si zapnout zvuk a položit hlasový dotaz.
Takto vypadá obrazovka když jste "vyvoláni" - kontrolka zvuku vlevo dole není přeškrtnuta a na obrazovce je zobrazena iniciála jména Vašeho Zoom účtu.
Po skončení dotazu či diskuze doporučujeme zvuk si opět vypnout (kontrolka vlevo dole na obrázku výše).
7. Posílání emotikonů
V průběhu prezentace můžete rovněž posílat na obrazovku emotikony a reagovat tak na průběh a obsah prezentace. Můžete tak dát prezentujícímu najevo, že ho posloucháte a poskytnout mu pozitivní zpětnou vazbu.
druhy emotikonů, které můžete zasílat
právě zaslané reakce
8. Záznam z prezentace
Po skončení každé prezentace (nejpozději do 24 hod) obdržíte do emailu odkaz na záznam z prezentace, který budete mít k dispozici ke shlédnutí vždy po dobu 7 dnů (zářijové záznamy budou k dispozici déle).
Pokud odkaz neobdržíte, zkontrolujte si spam a hromadnou poštu. V případě potřeby nás můžete kontaktovat na email prezentace@poznejpovolani.cz a zašleme Vám odkaz znovu.
bottom of page