top of page

Zoom Webinars
Manuál pro účastníky 

1. Požadavky na zařízení a připojení k internetu
počítač / notebook (PC nebo Mac) 
nebo 
smartphone / tablet (Android nebo iOS)

detailní systémové požadavky viz Zoom system requirements

drátové / bezdrátové připojení k internetu (Wifi nebo mobilní připojení minimálně 3G)

u mobilního připojení se pohybuje spotřeba dat cca mezi

0.5 - 2.5 GB / hod

2. Odkazy k připojení
Harmonogram (pdf) s přístupovými odkazy k jednotlivým termínům obdržíte na Váš email po schválení Zoom registrace. Odkaz na daný termín najdete vždy ve sloupci ČAS + LINK. 

Před blížícím se termínem Vám přijde na email připomenutí.

Pokud jste harmonogram s přístupovými odkazy neobdrželi, případně Vám nechodí připomenutí, zkontrolujte si spam a hromadnou poštu. V případě potřeby nás můžete kontaktovat na email prezentace@poznejpovolani.cz.
 
3. Instalace aplikace a přihlášení
Po kliknutí na přístupový odkaz je třeba si stáhnout a instalovat aplikaci Zoom Desktop Client (pokud ji ještě nemáte). ​

Pokud se připojujete k webináři poprvé, je vhodné to udělat s dostatečným časovým předstihem. Instalovat aplikaci si můžete rovněž dopředu ze stránky Zoom Download Center.
Pokud máte aplikaci již instalovanou, stačí po kliknutí na přístupový odkaz povolit její otevření a přihlásit se ke svému Zoom účtu. Následně budete připojeni k webináři.
4. Kdy se můžu k webináři připojit?
Připojení přes daný odkaz je možné až v čase daném harmonogramem webináře. Pokud webinář ještě nebyl spuštěn, zobrazí se následující okno a musíte vyčkat na jeho spuštění organizátorem. 
5. Písemné dotazy - Q&A (Questions and Answers - otázky a odpovědi)
Pro účely otázek a odpovědí v průběhu webináře je určena sekce Q&A, kam můžete kdykoliv v průběhu prezentace psát své dotazy. Neváhejte se zeptat na cokoliv.

V sekci Q&A můžete rovněž komentovat dotazy ostatních, nebo jim dávat "lajky" (upvote), abyste dali prezentujícímu najevo zvýšený zájem o zodpovězení daného dotazu.
6. Hlasové dotazy
Kdykoliv v průběhu prezentace se můžete rovněž "přihlásit o slovo" a poté, co Vás prezentující vyvolá (tedy nabídne zapnutí zvuku), můžete si zapnout zvuk a položit hlasový dotaz.
Po skončení dotazu či diskuze doporučujeme zvuk si opět vypnout (kontrolka vlevo dole na obrázku výše).
7. Posílání emotikonů
V průběhu prezentace můžete rovněž posílat na obrazovku emotikony a reagovat tak na průběh a obsah prezentace. Můžete tak dát prezentujícímu najevo, že ho posloucháte a poskytnout mu pozitivní zpětnou vazbu.
8. Záznam z prezentace
Po skončení každé prezentace (nejpozději do 24 hod) obdržíte do emailu odkaz na záznam z prezentace, který budete mít k dispozici ke shlédnutí vždy po dobu 7 dnů (zářijové záznamy budou k dispozici déle).

Pokud odkaz neobdržíte, zkontrolujte si spam a hromadnou poštu. V případě potřeby nás můžete kontaktovat na email prezentace@poznejpovolani.cz a zašleme Vám odkaz znovu.
bottom of page